Top Üç Diyet Çeşitleri

Top Üç Diyet Çeşitleri

Diyet, sadece sihirli kelime, yağ kapalı sallayarak etkili bir yolu olabilir iken, insanlar hala bu konuda misimpressions bir şey var. En yaygın yanlış fikir diyet yemek temel içgüdünün kendini mahrum, oruç eşanlamlı olmasıdır. Bu kavram, dolayısıyla, diyet onlar için çok sert olduğunu düşünüyorum birçok yol açmıştır. Ancak, bu kesinlikle yanlış fikirler bir saniye için bile ağırladı edilmemelidir. Aslında, uygun diyet şüpheciler yalın ve sağlıklı daha insanların büyük bir dizi yaptı.

Bunun yerine, bir o almalı diyet ne tür karar zaman harcamak gerekir. seçimler çoktur ve o da böyle bir diyet türlerinin temel niteliklerini bilmek alabilirsiniz. bilgi onu az onun için talep ederken en etkili olabilir hangi bulmanıza yardımcı olacaktır. Hâlâ her türlü ayrıntıları geçiyor çok yorucu olduğunu düşünüyorsa, ilk üç en çok tercih edilen diyet programları arasında seçim yardımcı olabilir. Bu en üst diyet türleri South Beach diyeti, Akdeniz diyeti, vejetaryen diyet ve vardır.

South Beach diyeti belki türü arasında en popüler. Etkili ama aynı zamanda, diğerlerine kıyasla, en hoşgörülü değil sadece olmasıdır. Ilk ünlü oldu Miami'de bir plajda Adını, diyet her öğünde karbonhidrat kötü kurtulmak için büyük önem vermektedir. Bu üç aşaması vardır ama sadece gıda tamamen kaçınılır yüklü karbonhidratlar, bu zor olabilir ilk iki, bir.

Sınıf diyet isteyenler için, bir Akdeniz diyeti iyi bir seçimdir. Gıda izin verilen türleri, bu esas Akdeniz ülkelerinde halklar tarafından yemiş çünkü böylece adlandırılmıştır. Onun ücretleri gibi sebze, tahıl, meyve, fındık ve gibi vitamin ve sağlıklı yağlar bakımından zengindir. Bunun yerine et, balık yağı ana kaynağıdır. Balık yağı kalp için iyi ve kolay metabolize edilir. Bu nedenle, bu ağırlık artışı bir katkıda bulunmaz. Akdeniz diyeti kilo kaybetme en ağız sulandıran yolu olma üne sahiptir.

Avid hayvan severler muhtemelen bir vejetaryen diyet tercih edecektir. Hayvan eti tamamen bu diyet izin verilmez. Sadece sebze ve meyveler doymamış yağlar alarak şansı sıfırdır demektir her öğünde, yenilirler. Sebzeler besin ve vitaminlerin faydalarını optimize etmek için, ham onları yemek en iyisidir. Değilse, ızgara ya da onları kaynar yapılır. Kızartma onun iyi nitelikleri sebzeler tahliye eğilimindedir.

Diğer diyet programları da kaybetme veya kilo korumada mükemmel sonuçlar sunabilir. o Dieter gelen çok talep nedeniyle ilk üç diyetler son derece tercih edilmiştir. Onlar uymak kolay olduğundan, birçok başarılı uygunluğu üzerinde olmak elde ettik. Ancak, hızlı bir şekilde kilo vermek isteyenler de geniş egzersiz ile diyet programları tamamlanmaktadır var.

Bistro MD Vs Nutrisystem

Bistro MD Vs Nutrisystem

Online diyet gıda programlarında arıyordum varsa ben eminim, muhtemelen etrafında büyük şirketlerin iki bakarak oldum. Bu iki şirket Bistro MD ve Nutrisystem vardır. Hangisi sizin için doğru. Peki .... en karşılaştırmak ve kontrast sağlar.

Bu iki hangi daha iyi bilinmektedir gelir ve daha fazla müşteriye sahip olduğunda, bu nutrisystem vardır. Ama bu iyi bir şey mutlaka mi? Ben bu Nutrisystem arkasında çok daha büyük bir pazarlama kampanyası sahip olması ile ilgisi yoktur düşünüyorum. Onlar Larry the Cable Guy, Dan Marino gibi ünlü ünlüler olanlar reklamlar var ve ne NFL yarısı gibi görünüyor. Bu bir pazarlama açısından bu rekabet etmek zor. Ama yalnız pazarlama, iyi bir ürün yapmaz.

Nutrisystem çalıştı bir kişi olarak, gıda iyi olduğunu söyleyebilirim. Ben "iyi" büyük değil dedi dikkat edin. Burada, bir şey toprak yıkıcı beklemeyin. Ben ticari olarak iyi görünüyor biliyorum, ama sen bir 5 yıldızlı restoran bu sipariş düşünmek için gidiş değildir.

Öte yandan, Bistro MD gerçekten (Ben her şekilde demek) mal teslim yapar. Hiçbir yanı nutrisystem olarak bilinen rağmen, Bistro MD muhtemelen en iyi tatma diyet gıda her yerde internette bulacağız etti. Ben bu diyetisyenler ve Bistro MD sahip dünya standartlarında şefler büyük karışımı ile yapmak için bir çok şey olduğunu düşünüyorum. Onlar aslında "büyük tat-iyi sizin için" formülünü kapalı indirebiliriz.

Asit Alkali Diyet Tarifler - İpuçları Lezzetli Alkali Gıda oluşturma

Asit Alkali Diyet Tarifler - İpuçları Lezzetli Alkali Gıda oluşturma
Asit alkali diyet tarifleri bir sürü bilmek ve nasıl daha oluşturmak için bu zor hale bile asit alkali diyet sürdürmek önemli bir parçasıdır çünkü gıda bıkkın hale çünkü bunu durdurmak çok insan. şey çok büyük tarifleri ve vücudunuzu alkalileştirmek ama tadı harika ve çok çeşitlidir kalmayacak bir yemek planı hazırlama yolları vardır, olduğunu!
Otlar ve Baharatlar
alkalin diyeti duyulmamış kahramanları otlar ve baharatlar bulunmaktadır. Neredeyse hepsi alkali gıdalar çünkü herhangi bir çanak bazı baharat ilavesi ile lezzetli bir yemek haline ve otlar kadar kıyılmış olabilir!
Böyle maydanoz, kişniş, fesleğen ve benzeri gibi herhangi bir yeşil yapraklı otlar taze kesilmiş ve üst üzerine serpilir veya birçok yemekler ilave ve pişmiş edilebilir.
Böyle kimyon, kırmızı biber, hindistan cevizi, yenibahar, kırmızı biber gibi baharatlar ve diğerleri de herhangi bir çanak canlandırmak tatlar ısı veya netlik bir çizgi ekleyin.
Gerçekten onunla sopa ve vücudu alkalileştirmek planlıyor herkes emin hiçbir yemek zamanı bir angarya gibi görünüyor yapmak için yandan bu malzemelerle bir dolap ihtiyacı var.
Sınırlı Asidik yiyecek
Kimse alkali diyet herhangi bir asidik yemek yemek olamayacağını söyledi! Önemli olan ağır azaltmak ve olmasıdır. Başka bir alkalin salata tavşan yiyecek kabus gibi görünebilir ederken Yani belki biraz yaramaz olmak ve et bir nebze ekleyebilirsiniz. Bazı balık eti ince dilimler halinde kesilmiş ve sürece miktarı oldukça küçük olduğu gibi bazı farklı lezzet vermek bir salata ekledi. Bu ilke yemekler çoğu uygulanan ama çok sık yapmak veya yemekleri zamanla asidik gıdaların miktarını artırmak değil deneyin olabilir. Önemli olan bu kadar senin asit alkali diyet tarifleri asit tüketiminin daha ağır basar genel alkalin tüketimi.

Asit Alkali Diyet Nedir?

Asit Alkali Diyet Nedir?

Herkes, kilo sağlıklı bir vücuda almak ve bakmak ve bu genellikle uzun vadeli sonuçlar üretmek değil hızlı düzeltmeleri, kafa karıştırıcı, tehlikeli veya ortada yapmak muhteşem ama seçenekleri hissetmek istiyor. Bu kavganın içine asit alkali diyet geliyor. Eğer sormak asit alkali diyet nedir? Daha yakından göz atalım.

bazıları da onu aramak gibi bu diyet veya detoks arkasındaki fikir, bir tür olarak bizim yeme alışkanlıkları yıl yüz binlerce onlarca üzerinde geliştirdiği olmasıdır. Vücudumuz biz uygarlık geliştirdik çok önce yedik ne uyarlanmış. Bu son yüz yılda daha yakın yıllarda sadece son birkaç bin geliştirilen ve sahip gıdaların bazı çok farklı ve dışarı vücut için iyi değil demektir.

Biz aniden süt, balık daha fazla et, şeker, tuz ve endüstriyel yapılan işlenmiş gıda ürünleri gibi bizim tarih öncesi atalarımız tarafından sık sık yemedim çok fazla öğe yiyin.

Bunun anlamı bizim organları bize biraz nötr pH alkali pH seviyesini vererek sona erdi belirli yiyecekleri sindirmek için evrimleşmiş olmasıdır. gıdalar listelenir ve daha birçok hastalıklar ve önceki halkları daha modern hastalıklar sorunların bir bütün sal getirmek daha asidik duruma kanımızı ve vücudu döner aside dönüştürülür.

asit alkali diyet nedenle ölüm sizi açlıktan bir heves değil ama sırayla yağ döken ve size daha fazla enerji ve daha iyi bir bağışıklık sistemini verecek sağlıklı bir vücuda yapan biridir. Bu, tüm alkali gıdaların doğru türlü tüketen ve alkali için pH seviyesini değiştirmek için başlayacak asitli gıdalar minimize ederek elde edilebilir.

Artıları ve Düşük Carb diyet Eksileri

Artıları ve Düşük Carb diyet Eksileri

Düşük karbonhidrat diyeti, tüm öfke vardır. Onlar birçok insan için çalışmak gibi görünüyor - ve bu insanlar onlar tarafından yemin ederim. Ne yazık ki, onları çalışır herkes için işe yaramaz. Bu insanlar kilo kaybı alternatif bir yöntem kullanarak sonuna kadar. Düşük karbonhidrat diyeti temelde geri kesme veya nişastalar ve karbonhidrat ve protein yüksek yerine yeme gıdalar içeren herhangi gıdalar ortadan kaldırıyor. Mevcut sağlık durumu, kişisel alışkanlıklar ve yaşam tarzı, ve nihai hedefleri - düşük karbonhidrat diyeti merak edenler için, bu sizin için doğru emin olmak gerekir.

Yeni bir şey çalışırken, dikkate artıları ve eksileri vardır. Bu diyet gelince, size kilo kaybı ve herhangi bir kilo kaybı diyet ile ilgili tüm konuların farkında olmalıdır. Aşağıdaki size düşük karbonhidrat diyetleri açısından artıları ve eksilerini "sıska" verir:

Pro - düşük karbonhidrat diyeti, tüm karbonhidrat ve gerçek gıda ortadan kaldırılması konusunda olduğundan, genellikle doya yiyebilirsiniz.

Con - Belirli gıdalar kendinizi sınırlamak zorunda olduğundan - bu monoton alabilirsiniz.

Pro - Düşük karbonhidrat diyeti çok popüler olduğundan, hızlı ve kolay bir onlar hakkında bilgi bulabilirsiniz.

Con - Düşük karbonhidrat diyeti hakkında çok fazla bilgi kafa karıştırıcı alabilirsiniz ve hala bir düşük karbonhidrat diyeti başlamadan önce bilmeniz gereken her şeyi bilmiyor olabilir vardır.

Pro - karbonhidrat yüksek gıdalar ortadan kaldırarak, daha hızlı kilo.

Con - Eğer bazı gıda türlerini ortadan kaldırmak, ayrıca vücudun optimal sağlık için ihtiyaç duyduğu bazı besinleri ortadan kaldırmak.

Pro - Bu bir düşük karbonhidrat diyeti takip etmek kolaydır - gıdaların çeşitli memnun tutabilirsiniz.

Con - Eğer bir düşük karbonhidrat diyeti yemek gerekir gıdalar pahalı alabilirsiniz.

Pro - Düşük karbonhidrat diyeti kontrol altında istek alacak.

Con - Sen hiç ya da sadece düşük karbonhidrat gıdalar yeme çekme yoluyla gidecek.

Pro - hiçbir karbonhidratlı gıdalardan her zaman düşük yemek zaman hızlı kilo kaybı göreceksiniz.

Con - sadece mevcut yüksek karbonhidrat gıdalar varken Düşük karbonhidrat diyeti özel etkinlikler, tatil ve vesilelerle sırasında takip zordur.

Pro - Düşük karbonhidrat diyeti kilo kaybı için çok etkilidir.

Con - Düşük karbonhidrat diyeti üzerinde başarılı olabilmek için, güçlü irade olmalıdır.

Pro - Bağışıklık sistemi düşük karbonhidrat diyeti ile artıracak.

Con - Çok fazla doymuş yağlar kalp sağlığı için kötü.

Pro - Sen karbonhidrat vücudunuzun arındırarak sağlıklı yemek öğrenirler.

Con - Bazı karbonhidratlar fena değildir - karmaşık karbonhidratlar besin değerine sahip.

Pro - Sen yüksek protein alacak ve hala seviyorum et yeme keyfini çıkarabilirsiniz.

Con - vejetaryen insanlar sorun onlar et yemem çünkü ihtiyaç duydukları tüm besin alma olacak.

Herhangi bir kilo kaybı programı ile, taahhüt ve onu takip ve sopa ile motive edilmesi gerekir. Sağlık önemli olan budur, unutmayın. Eğer kilo kaybı programı her türlü başlamadan önce doktorunuza veya başka bir sağlık profesyoneline danışmak için zaman ayırın lütfen.

Diyet Shifting Kalori Mucizesi

Diyet Shifting Kalori Mucizesi

Eğer diyet ilgileniyorsanız ama sizin için çalışır bulmak için görünmüyor olabilir, o zaman kalori kaydırması kontrol etmelisiniz. Bu diyet hakkında çok şey sizin metabolizma artırılması ve yağ yakma fırınına vücudunuzun açarken normalde yemek yiyeceklere izin vermesidir.

Daha önce hiç başka bir diyet denedim, o zaman çoğu mümkün olduğunca günde birçok yemek tutmak için talimat olduğunu bileceksiniz. değişen kalori diyet, bu konuda farklı değildir. Nerede fark nedir bu yemek yemek hangi desen olduğunu. Öncelikle size kaybedersiniz ve günlük rutin kesip istediğiniz bir kalori miktarı ile gelmek istiyorum ne kadar ağırlık karar vermelisiniz. Oradan, mevcut yaş, boy ve aktivite düzeyine dayalı ortalama günlük kalori gereksinimi o çıkarma. Eğer bu sayı var, farklı miktarlarda, yeme olacak her yemek için birine o kadar bölmek.

Bu diyetin en önemli kısmı yemek her yemek kalori değeri esas olarak farklı olduğundan emin olmak için hatırlamaktır. Örneğin, daha sonra, hafif bir öğle yemeği ardından büyük bir kahvaltı yemek bir orta boy öğle yemeği yiyebilirim. Sonra bir kaç saat sonra başka bir küçük yemek ardından bir iyi ölçekli yemek yiyebilirim. Bu tekniğin arkasındaki fikir kendinizi gorging düşünme vücudunuzun kandırmak için. Vücudunuzun aşırı yemek düşünüyor, bu tepki doğal metabolizma yükseltmek ve siz uyurken bile kalori yakmak için başlamaktır var!

Yağ kaybı 4 Idiots İnceleme - Hayal kırıklığı Yağ kaybı Sonuçları

Yağ kaybı 4 Idiots İnceleme - Hayal kırıklığı Yağ kaybı Sonuçları

4 Idiots Yağ kaybı onlarca dünya çapında insanlar, erkekler hem de kadınlar binlerce tarafından kullanılan bir derece popüler kilo kaybı programı. Bir çok insan bu diyet ile kilo başardı. Bu uluslararası bir başarı.

Ancak, Fat Loss 4 Idiots ile alabilirsiniz sonuçların tür hayal kırıklığı olabilir ve diyet gitmeden önce farkında olmak gerekir.

Eğer yağ kaybı sonuçları hayal kırıklığı alabilirsiniz nedeni, diyet sitesinde ana iddiası size 11 gün içinde 9 kilo edeceksiniz olmasıdır. Bu gerçekten cesur bir iddiadır ve ben dava her doğru değil, demek pişman. Ben FatLoss4Idiots kullanmış erkek ve kadın yüzlerce ile temas vardı. Çoğu kilo kaybetmiş ama sadece az sayıda 11 gün içinde 9 veya daha fazla kilo kaybetti.

Beni yanlış anlamayın, bu yapılabilir ve birden fazla kişi tarafından yapılmıştır, bu yüzden de başarılı olabilir. Ancak, büyük olasılıkla size 11 gün ve daha fazla içinde 5-7 kilo bekleyebilirsiniz. Bu hala büyük bir kilo kaybı oranı ama bu ne bekleyebilirsiniz olduğunu farkında olmak gerekir.

Bu, bu diyet kullanmak gerektiği anlamına mı geliyor?

Cevap Eğer bir ultra-hızlı kilo kaybı için arıyorsanız o zaman bu diyet sizin için olmayabilir ve bir şey daha aşırı bulabilirsiniz gerektiğidir. Eğer çok fazla egzersiz sahip, kendinizi aç olmadan bazı kilo döken, veya herhangi bir pahalı takviyeleri, sonra Fat Loss 4 Idiots satın almak için basit bir yol istiyorsanız Ancak, denemek için iyi bir plan.